Saturday, April 30, 2011

Untuk Dijual: Taylor 114CE Grand Auditorium (Used)

UPDATE: SOLD-SOLD-SOLD-SOLD


Mari-mari tengok iklan gitar aku.
http://www.gshbb.com/About/ForSale/114CE.htm
Harga: RM2,200 (non-negotiable) SOLD

Shipping: Free from US to Malaysia, but kena ambil dari PJ sendiri
Tarikh Tutup: 27 June 2011. Email aku di atau kat Facebook. First come first served. But keutamaan diberi kepada yang sanggup bayar cash paling awal dari tarikh gitar ni sampai Malaysia. Aku akan buat wait-list (remember since nothing is final until the prospective buyer is satisfied with the condition and makes payment). Actually tarikh tutup ni hanya untuk aku decide samada nak ship to Malaysia or sell it in the US. You can still buy it if it's already in Malaysia and not sold yet.
Untuk bayaran ansuran: Bawa salinan IC untuk rekod aku, bawa original IC, bayar RM1,200 (masuk bank since ada record), sign agreement untuk bayar baki RM1,000 dalam masa setahun.

No comments:

Post a Comment